Twórcy The Sims 4 mogą nauczyć bardzo wielu przydatnych rzeczy każdego przedsiębiorcy. I choć bardzo wielu fanów tej gry narzeka na sposób, w którym gra zdecydowała się na nas zarabiać, to nie da się ukryć, że wciąż jest to żyła złota. Dlaczego The Sims 4, mimo że jest jedną z najdroższych gier na świecie, sprzedaje się tak dobrze? Metoda jest prosta i opiera się na chęci kupującego do posiadania więcej.

Tablice reklamowe

Wszyscy kojarzymy, że do gry The Sims możemy dokupić wiele najróżniejszych zawartości rozszerzających naszą rozgrywkę. Ważne jest, że możemy spokojnie grać bez nich, jednak na każdym kroku przypomina nam się, że możemy mieć więcej za względnie niewielką cenę. Dziś The Sims 4 oferuje nam aż cztery rodzaje płatnych rozszerzeń, co również działa na klienta. Dzięki temu każdy może znaleźć pakiet, na który go stać i który go interesuje. Cena ma znaczenie, bo klient widzie, że za niewiele więcej może mieć dużo bardziej rozbudowaną zawartość dodatkową. Podobną strategię wykorzystują na przykład większe sieci typu fast food za pomocą zestawów powiększonych. Popularność tego sposobu pokazuje nam, jak skuteczny on jest. Do tego The Sims 4 sprawia, że klient doskonale wie, że w każdej chwili może dokupić to, co go interesuje. Nie działa więc w pośpiechu, co sprawia, że ma wrażenie przemyślanego zakupu, a to znacznie zachęca do wydawania swoich pieniędzy.