Różne rodzaje lejków sprzedaży i ich zastosowania

Lejki sprzedażowe to ważne narzędzie marketingowe, które pomaga zmienić potencjalnego klienta w klienta. Ale czym jest lejek sprzedażowy? Lejek sprzedażowy to technika marketingowa, która pomaga przyciągnąć odwiedzających do Twojej witryny i przekształcić ich w potencjalnych klientów.

Istnieje wiele różnych rodzajów lejków sprzedażowych.

Lejek do generowania leadów to pierwszy krok w procesie, który pomaga firmom przyciągnąć do ich witryny odwiedzających, którzy wykazali zainteresowanie ich produktem lub usługą.

Lejek marketingu afiliacyjnego umożliwia partnerom budowanie grona potencjalnych klientów i kierowanie ruchu z ich witryny do innej witryny lub oferty, a wszystko to w celu uzyskania prowizji od poleconych przez partnera.

Lejek do zarządzania relacjami z klientem można traktować jako serię kroków mających na celu przeprowadzenie potencjalnych klientów przez proces zakupowy, od pierwszego kontaktu z Twoją firmą do zakupu i długoterminowej lojalności.